keskiviikko 12. maaliskuuta 2008

Omituisia yksityiskohtia

1. En ole käynyt koskaan jääkiekko-ottelussa enkä ostanut iltapäivälehteä.

2. Minulla on ollut silmälasit kahdeksan vanhasta, linssit -6 ja jotakin. En ole edes kokeillut piilolinssejä.

3. Permanetti saa minut näyttämään lampaalta. Kerran kokeiltu.

4. Minulla on ajokortti. En ole kokeillut autolla ajoa vuoden 1990 jälkeen.

5. Olen neljästi (eri vuosina) aloittanut Tai Chi -liikesarjan. Joka kerralla se on jäänyt potkuvaiheeseen.

6. En ole koskaan ollut kosmetologilla.

7. Olen ollut tatuoitavana.

8. En ole lukenut yhtään Potteria.

9. Minulla on kymmeniä päiväkirjoja.

Kas näin... Ensimmäinen kohta tuli tämänpäiväisen ja viimeviikkoisen työmaajutustelun seurauksena. Tänään kollega erehtyi kysymään, mitä joukkuetta kannatan, ja vastasin etten tiedä lätkästä mitään. Kollega taisi lopulta jäädä siihen uskoon, etten tiedä lätkästä mitään, kun kerran olen kotoisin sellaisesta pikkukaupungista, jossa ei ole pelattu edes puulaakitasolla. Eh. Vähän kamala oli huomata, että olin varttitunnin verran nakitettuna jaaritteluun, joka käsitteli jääkiekkojoukkueita. Kollegan päässä kulki ajatus, että tietyn joukkueen kannattajaksi tullaan asumalla joukkueen kotipaikkakunnalla tai sen liepeillä. Tuolla logiikalla voisin kannattaa ainakin Tapparaa, Ilvestä, Jypiä, HPK:ta, Ässiä ja Lukkoa.

Mutku lätkä ei kiinnosta.

Ei kommentteja: